Descopera ofertele create special pentru tine, la doar un click distanta

Returul produselor achiziționate din magazinele fizice

Returul produselor achiziționate din magazinele fizice Douglas de pe teritoriul României se poate face în 30 de zile de la achiziționarea produselor (exceptând produsele cumpărate în cadrul unor companii promoționale), în același magazin din care au fost cumpărate. Operațiunea de retur poate fi făcută doar cu bonul fiscal și cu produsele de pe bon nedesfăcute, sigilate, în stare vandabilă sau cu defect de fabricație evident. Nu vor fi acceptate produse deteriorate, desigilate sau utilizate de client.

Produsele vândute în cadrul unor campanii promoționale se pot returna numai pe perioada de valabilitate a campaniei, chiar dacă aceasta este mai scurtă decât cele 30 de zile de la data achiziției produselor.

La returul produselor achiziționate din magazinele fizice, clientul poate opta pentru returnarea contravalorii produsului returnat sau pentru achiziționarea unui alt produs, în conformitate cu prevederile acestei proceduri.

  • Produsele care au fost personalizate (prin gravură sau alte metode) nu pot fi returnate.
  • Produsele pot fi returnate numai în magazinul din care au fost achiziționate.
  • Produsele pot fi returnate doar in prezenta unui Supervizor Douglas (de exemplu, Directorul de magazin)

 

Atunci când clientul optează pentru returnarea contravalorii produsului există următoarele situații particulare:

1.    În cazul în care la plata produselor au fost utilizate și vouchere (de orice tip: voucher Douglas, voucher bonus Douglas Beauty Card, voucher tipărit împreună cu un partener), clientul primește valoarea plătită numerar sau card și nu poate primi bani contra voucherelor utilizate la achiziția inițială.

2.       În cazul în care la plata produselor au fost utilizate vouchere de 20 de lei din programul de fidelitate Douglas Beauty Card, la returul produsului, clientului nu I se pot returna bani în contra valoarea voucherului sau voucherelor utilizate, acesta trebuind să își aleagă un alt produs. Eventuala diferența de valoare între produsul ales și valoarea voucherelor este suportată de client.

3.       În cazul în care la plata produselor au fost utilizate vouchere valorice Douglas (50, 100, 500 lei) la returul produsului clientului nu i se pot returna bani contra valorii voucherelor, acesta trebuind să își aleagă un alt produs. . Eventuala diferența de valoare între produsul ales și valoarea voucherelor este suportată de client.

4.       În cazul în care la plata produselor a fost utilizat card cadou Douglas reîncărcabil, la returul produsului clientului nu i se pot returna bani contra valorii cardului cadou, acesta trebuind să își aleagă un alt produs. . Eventuala diferența de valoare între produsul ales și valoarea cardului cadou este suportată de client.

5.       În cazul în care la plata produselor au fost utilizate vouchere din diverse campanii (vouchere trio, vouchere din campaniile de loialitate, vouchere emise de parteneri comerciali și valabile în magazinele Douglas), la returul produsului clientului nu se pot returna bani contra valorii voucherelor, acesta trebuind să își aleagă un alt produs. Eventuala diferența de valoare între produsul ales și valoarea voucherelor este suportată de client.

 

În toate cazurile în care la returul produsului se optează pentru înlocuirea acestuia cu un alt produs, se deduce din valoarea de plată valoarea voucherelor sau cardurilor cadou folosite la prima achiziție.